minasmalamm

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Tradera

Av Sara Albertsson - 2 oktober 2013 17:01

Jag vill lyfta upp tradera. Det är ett bra ställe att köpa och sälja saker. Freja växer jätte fort. Och om jag hade behövt köpa nya kläder så hade jag varit pank eller så hade hon inte kunnat ha så mycket kläder som hon har. Jag har både köpt nytt och begagnat till henne. Nu senast så köpte jag en Didriksons overall till henne som var ny för 266 kr. Hade aldrig haft råd att köpa den ny i affären. Då nästan hela familjen behöver nya vinterkläder detta året. Så bättre att köpa där en att inte köpa alls.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Albertsson - 3 maj 2014 12:35

Idag har jag varit på koutsläpp med hela familjen och svärmor. Det var trevligt. Sen ska det bli kalas för att min man fyllde 30 i tisdags och min svärfar blev 66 i onsdags. Älskar lördagar när man har att göra. Nu sover min lilla och sen blir det...

Av Sara Albertsson - 28 april 2014 10:17

En av mina killar har adhd. När han fick diagnosen för 1 år sen så var det som att ens värld rasade samman. Men nu när det har gått en tid och hans medicin funkar och skolan går bättre, så känns det mycket bättre. Att få veta att man inte fått det ma...

Av Sara Albertsson - 3 oktober 2013 15:22


Idag har jag och Freja varit nere på öppna förskolan. Det var dom stora barnen där men det är bra för Freja att vara med dom. Hon är ju lite hårdare en dom andra barnen. Hon tycker att det är jätte roligt att vara med andra barn. Och dom som jag har ...

Av Sara Albertsson - 2 oktober 2013 11:20

Jag gör som jag brukar göra. Skriver att det var länge sen som jag bloggade sist.   Men nu vill jag ta upp ett ämne som jag tycker är jobbigt. Men det måste pratas om och det är mycket. Det är detta med mobbing. Min son är tyvärr mobbad i skolan. Och...

Av Sara Albertsson - 3 maj 2013 13:31

Kass jag är egentligen. Alla mina inlägg verkar börja med att jag skriver att jag är dålig på att blogga. Jag har nog inte fått in det på rutin en. Men min lilla Freja är nu 4 månader. Tiden går så fort. Bara tanken på att jag ska börja jobba om 9 må...

Presentation


Mina små lamm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards