minasmalamm

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Albertsson - 28 februari 2013 10:26

Nu har jag varit dålig på att uppdatera min blogg nu I 2 dagar. Så fy mig. Så nu tänkte jag göra lite uppdatering om hur det har varit. I tisdags så blev det lite shopping i allum. Och så gick vi till min älskade mans jobb. Det var trevligt att träffa min man.
Sen så håller jag på att fixa dopkorten nu.
Freja har varit underbar nu dom senaste dagarna. Det ända som har varit ett problem är att hon har varit grinig på kvällarna. När min man kommer hem så blir hon grinig. Det är inte roligt för min man.
Igår så färgade jag mitt hår. Kände att det var dax för det nu. Har inte gjort det sen Freja kom. Så jag hade lite väl mycket gråa hår nu. Men jag blev nöjd med det.

Av Sara Albertsson - 25 februari 2013 17:57

Idag har min stora kille varit hos frissan. Dannys frisyr passade han. Eller vad tycker ni?

Av Sara Albertsson - 24 februari 2013 17:42

Ja för att summera denna natten och dagen. Natten har varit hemsk då älskade Freja hat varit vaken hela natten. Jag är glad över att min älskade man tog henne i natt.
Sen idag tog jag alla 3 barnen och åkte till baby och barn mässan så att min man kunde vila upp sig. Och det kan jag säga att åka in dit var ju en upplevelse i sig. En liten Freja som skriker medans man har 2 barn som ville ha allt. Sen i detta kaos så försöker folk göra reklam för sina saker. Så det blev tyvärr inte så mycket tittande som man kanske hade hoppats på. Så att åka på mässa med 3 barn själv gör jag nog inte igen.

Av Sara Albertsson - 23 februari 2013 13:02

Idag är jag och Freja lördags fina. Det blir ju Melodifestivalen för hela familjen idag.

Av Sara Albertsson - 22 februari 2013 09:20

Igår fick jag Freja att sova i sin säng för första gången.

Av Sara Albertsson - 22 februari 2013 08:24

Jag har startat denna blogg för att skriva av mig lite om hur det är att vara mammaledig till min underbara dotter. Jag har tvillingpojkar sedan tidigare och fick nu den 1 Januari en liten dotter. Mina söner var väldigt lugna när dom var små. Men det kan man säga att min dotter INTE är. Mycket skrik. Hon är väldigt social och sover gör hon inte mycket. Allt med henne får man hitta olika lösningar på. Att vara mamma "ledig" till Freja är inte alltid lätt. Samtidigt som man ska hitta tid till både mannen och mina andra söner.

Så nu är det bara att läsa och följa. Jag kommer både att lägga ut kort och försöka att skriva varje dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina små lamm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards